Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с палене на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с палене на 156

    Значи много странен проблем се появи при мен
    качвам се аз в колата врътвам ключа и се чува едно цък цък и не пали, аз си викам отишал е стартера и дръпнаха ме запалих всичко точно вече съм решил стартера е, обаче гася колата натискам алармата то няма ток да се заключат вратите, решавам сигурно няма ток и за това не пали, това всичко се случва на морето, по принуда ме дръпнаха запалих и се прибрах от мроето и съм с нагласата, че акумулаторът ще се е заредил за около 3 часа път. Прибирам се пак няма ток и вече звъка не е цък цък, ами аха да запали, завърта, но пак не пали.
    Та вече се чудя стартер ли ще е, акумулатор или динамото няма да върти и акумулаторът да не се зарежда, кажете какво ви е мнението

    Другото преди си имах регистрация всичко точно mi6onski ми беше юзера сега не мога да вляза с него гледам из форума си ми има мненията юзера си е тук, но не мога да вляза със старата си парало и ник и това някой да помогне как да го оправиме..

    Надявам се да помогнете, макар и обясненията ми да не са много добри

    P.S. преди да се включи колата свети и ABS, но щом запали изгасва
    Last edited by mihail4o; d.m.y г., 11:17.

  • #2
    Изглежда, че в акумулатора ти няма ток, но дали е заминал той или алтернатора ти не зарежда, няма как да ти кажем по жицата. Закарай я на сервиз и ще ти кажат. Не карай повече така, защото слабият ток може да доведе до по-сериозен проблем. Моят акумулатор, когато се скапа почнаха да светят лампи... стана като колдна елха. ВДЦ-то отказа, а еку-то на ГИ си забрави настройките и тва доведе до грешка и ае пак в бокса.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #3
      пробвах с акумулатора на един колега, колата веднага си запали всичко 6.
      Явно акумулаторът ми си е заминал и сега вече въпросът ми е какъв акумулатор ще ме посъветвате да взема ..

      Comment


      • #4
        Провери клемите на акумулатора, както и на кабелите- "+" и "-".Аз имах подобен проблем като твоя.Оказа се, 4е от хлабава връзка - не помня на плюс-а или минуса беше.Самия пръстен обхващащ клемата на акумулатора не може6е да се затегне повече.Една пластинка ми свърши чудесна работа и ми реши проблема.Надявам се, че и при теб е така лесно разрешим.
        Успех!

        Comment


        • #5
          Здрасти колега,по всяка верятност ти е заминал акумолатора защото както ти казваш си бил на морето,а от там до Стара Загора са близо 200 км. и във никакъв случай не можеш да се бребереш при разреден акумолатар и неработещо динамо.Моят савет е сменяй бързо акумолатора за да не пре*****ш електрониката.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #6
            Здравейте колега
            На предишната ми кола така се прецака акумулатора, отведнъж. Оказа се, че се прекъснала вътрешна връзка между клетките... нямаше оправяне и изгорях тогава със 100 лв... сега обаче работата е по сериозна Бош-Силвър... къде 200 лв, ако не са станали и по-скъпи
            На мен също ми предстои смяна за зимата и ще ми е интересно да чуя няколко мнения за акумулатори.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #7
              Преди да си купиш нов акумулатор, разбери къде отива тока. Майка ми така се хвърли веднага на нов акумулатор и замина за 1 седмица.
              Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
              Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
              Alfa Romeo 90 2.0 '87
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mihail4o Покажи съобщение
                какъв акумулатор ще ме посъветвате да взема ..
                AcDelko 64Ah 200лв. 3г. гаранция,без никаква потдръжка
                Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

                Comment


                • #9
                  В събота ми се случи същото. Купих спешно бошче 63 ампер часа за 180 лв от практикер. Поставих го след голяма борба с една клеясала гайка поставена по италиански на труднодостъпно място и сега ще ходя само за заверка за да ми важи гаранцията и да се види дали не бяга тока отнякъде.
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • #10
                    аз взех една машинка за зареждане от един приятел и той каза, като се зареди почват да излизат балончета в процепите, но забелязах че в едната нищо не ставаше, а в другите всичко точно
                    100% ми е заминал акумулатора, за сега виждам две предложения, кажете още някое и да вземам един, че не мога да гледам колата извън движение

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Здравейте колега
                      На предишната ми кола така се прецака акумулатора, отведнъж. Оказа се, че се прекъснала вътрешна връзка между клетките... нямаше оправяне и изгорях тогава със 100 лв... сега обаче работата е по сериозна Бош-Силвър... къде 200 лв, ако не са станали и по-скъпи
                      На мен също ми предстои смяна за зимата и ще ми е интересно да чуя няколко мнения за акумулатори.
                      Аз също трябва да сменям акумулатор и пообиколих два-три магазина. Гледах различни марки на различни цени с еднаква гаранция. Така че, за мен няма голямо значение каква марка ще е при положение, че повечето са с две години гаранция.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                      Comment


                      • #12
                        Оооооооо много се лъжеш приятелю. Недей да купуваш каквато и да е марка. Аз си купих един такъв преди няколко години помня и умря за един месец. Купувай наложили се марки. Недей да правиш компромиси с акумулатора, за да не си късаш нервите после.
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • #13
                          абе това наложили се марки е много широко понятия, кажи кои са хубави

                          Comment


                          • #14
                            Аз едва ли съм голям капацитет по акумулаторите, но бошчетата и вартата са определено добри и НАЛОЖИЛИ се марки.
                            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                            К.М.

                            Comment


                            • #15
                              Аз 4 години сурках един акумулатор с марка BANNER не го знам какъв е, с нея го взех, не съм го барнал за 4 години, яко въртене е имало на 2-3 пъти, никакво сваляне за зареждане, като я продадох го сложих на майка на пунтото, и още си служи вярно и безотказно......ако някога закупувам такова нещо - Банер ще е.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X